Support

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om Leeroy. Du som redan är kund klickar dig enkelt vidare till kundservice.

Är du redan kund?

 

Som befintlig kund har du tillgång till vårt interna supportcenter i Confluence.

De vanligaste frågorna

Leeroy erbjuder en mycket populär white-label app, Ipad-baserad kassa, expresskassa, onlinebeställning, köksskärmar och backoffice system. Alla produkter är integrerade och fungerar sömlöst med varandra.

Leeroys produkter kostar mellan 675-3500 kronor per månad beroende på vilka/hur många produkter du väljer.

Leeroy är uppbackning av stora investerare som Axel Johnson och Collector Bank och har många etablerade kunder som Holy Greens, Waynes Coffee, Taco Bar och Pizza Hut. De arbetar nära restaurangerna och är delaktiga i att utveckla verksamheten.

Efter ni fått möjlighet att veta mer om tjänsterna och hårdvaran vill vi se till att ni kommer igång så bra som möjligt. Vi hjälper er sätta upp de typer av funktioner ni vill ha i ert system, konfigurera det ni vill och överlag ser till att ni förstår och kan hantera systemet. Att komma igång med Leeroy ska vara så enkelt som möjligt.

Eftersom varje restaurang har unika behov är Leeroy anpassningsbart på många sätt. Bland annat kan systemet modifieras enkelt så att inställningarna och applikationerna är anpassade till just er verksamhet. I gemensamma möten bestämmer vi en väg framåt och om det är speciella funktioner som ni vill utveckla lägger vi upp en plan för det.

Lojalitetsappen låter dig kommunicera direkt med dina kunder – på deras villkor. Du kan skicka notiser, riktade kampanjer och skapa ett belöningsprogram med poäng, allt för att dina kunder ska tycka att det är extra värt att komma tillbaka till din restaurang.

I Leeroy Cloud hittar ni statistik och data på allt som är relevant för att driva och optimera er verksamhet. Där kan du även ställa in KPI: er, öka personalens effektivitet, kontrollera matkostnader, jämför produktionstider mellan restauranger, och mycket mer.

Absolut! Genom kunddatan som samlas tack vare appen kan Leeroy hjälpa er att förstå era kunder bättre.

Som kund hos Leeroy får ni stöd genom hela processen, från att bli kund till att implementera och installera systemet och utbilda personalen. Ni får även en dedikerad Customer Success Manager som hjälper er att bli framgångsrik med Leeroys system.

Ni kommer få tillgång till en supportportal som svarar på alla era frågor genom chatt eller ett direktnummer med svensk support som har öppet varje dag.

Sådana frågor kan enkelt skickas direkt till vår mejl så ser vi till att hjälpa er med alla era frågor.

Sätt igång

Se hur det fungerar i verkligheten

Ingenting slår att se själv hur saker och ting fungerar. Fyll i formuläret så tar vi kontakt inom 48 timmar för att boka en demo.