Kom igång!

Få en snabb demo av våra produkter

Fyll i dina uppgifter så hör du från oss direkt i din inkorg.

Feature image

Kundservice på Leeroy – Så fungerar det

februari 23, 2022 by Ines Santos

Vi vill lära känna dig och vi vill att du ska lära känna oss. För oss på Leeroy är det nämligen av största vikt att vår service är personlig och bygger på god kännedom om dig som kund. Låt oss berätta mer om hur vår support och Customer Service Manager jobbar, och vad våra kunder har att säga om oss.

När frågorna är många

Hur funkar de olika funktionerna i expresskassan? Hur ändrar jag design i min restaurangapp? Ja, ibland kan frågorna vara många, men det är också då vi finns där för dig – nästintill dygnets alla timmar faktiskt.

Personligt bemötande

Enligt våra kunder är några av våra främsta egenskaper att vi är flexibla, snabba och personliga. Många gånger är det framför allt den personliga servicen som får beröm, och ingen är gladare över det än vi! Att lära känna dig som kund och förstå dina behov gör att också du kan känna dig trygg när du kontaktar vår support. Vår förhoppning är att alla våra kunder ska känna som Fredrik Moberg, VD och grundare av Fafelle.

– Vi har en favoritperson i supporten på Leeroy. De är otroligt personliga för att vara så stora, vilket jag är både imponerad över och nöjd med. Det funkar superbra, säger Fredrik Moberg, VD och grundare, Fafelle.

Vi stöttar dig från start

När det är tid att integrera Leeroys digitala lösningar i din verksamhet står du inte ensam. Vår dedikerade Customer Success Manager hjälper dig genom hela onboardingen – från uppstart till när det är dags att gå live. På så sätt kan du känna dig trygg genom hela processen och lita på att vi hjälper dig att nå framgång med Leeroys lösning. Vår Customer Success Manager berättar mer.

– Vi finns med och guidar våra kunder genom hela processen, tillsammans med Service Desk håller vi i utbildningar och ser till att allting sker så smidigt och snabbt som möjligt. Allt för att kunden ska få en bra upplevelse genom hela onboardingen, säger Kerstin Eriksson, Customer Success Manager, Leeroy.

Löser nästintill 100% av alla fall

Supporten och Customer Success Manager har ett nära samarbete. Det innebär att dina frågor kan besvaras snabbt – oavsett problem och vem du kontaktar. Den vanligaste anledningen till att kunder kontaktar vår support är att det uppstått strul med kassan, något som kan uppstå vid nätverksproblem. Denna typ av problem löser vår support i nästintill 100% av alla fall.

– Vi har en policy att om i lägen som är administrativa, och inte driftkritiska, ska vi ha tagit tag i ärendet inom sju arbetsdagar. Vi samarbetar därför tight mellan våra olika avdelningar inom organisationen för att snabbt lösa kunders eventuella problem, säger Lasse Nyberg, Head of Support, Leeroy.

Dina önskemål är viktiga för framtiden

Branschen är i ständig rörelse, vilket innebär att tekniken utvecklas och arbetssätten förändras. Därför är det vanligt att våra kunder vänder sig till supporten vid önskemål och förslag på nya funktioner – något vi alltid välkomnar.

– Leeroy vill alltid bli bättre. De vill hela tiden utvecklas och höra våra åsikter och synpunkter, vilket är viktigt när man jobbar i teknikframkant, säger vår kund Michael Arvidsson, grundare, Old Mike’s Diner.

All feedback och önskemål som kommer in från kunder arbetar Leeroy vidare med inom organisationen. Vi vill ständigt ligga i framkant och bli bättre på det vi kan bäst.

Vad kan Leeroys support och Customer Success Manager hjälpa dig med?

●  Se över din verksamhets behov

●  Installera tjänster och digitala lösningar

●  Besvara dina frågor

●  Ge dig tips och råd

●  Onboarding

●  Bemöta önskemål och feedback

●  Öka effektiviteten i din verksamhet

●  Öka dina intäkter via digitala kanaler

Vill du läsa mer om oss och de vanligaste frågorna gällande våra tjänster, kan du göra det här.

Ines Santos avatar

Ines Santos, Insights manager