Om oss

Leeroy är techbolaget som utrustar restaurangägare med kraftfulla  lösningar som de behöver för att driva framgångsrika moderna restauranger. Grundades 2007 och erbjuder en rad digitala lösningar som hjälper restauranger att driva, hantera och optimera sin verksamhet. Från en mobil kassa, köksskärm och självbetjäningskassa till en mycket populär white-label app, onlinebeställning och back office system, erbjuder Leeroy den kompletta plattformen med lösningar som gör restauranger lönsammare och effektivare.

 

 

Kontakta oss

Säljare: +46 (0)8 501 260 60
Support: +46 (0) 60 60 60 693

 

Stockholm
Björns Trädgårdsgränd 1
116 21 Stockholm
info@leeroy.se

 

Sundsvall
Landsvägsallén 4
852 29 Sundsvall
info@leeroy.se

 

 

 

 

 

De vanligaste frågorna

Leeroy erbjuder en mycket populär white-label app, Ipad-baserad kassa, expresskassa, onlinebeställning, köksskärmar och backoffice system. Alla produkter är integrerade och fungerar sömlöst med varandra.

Leeroys produkter kostar mellan 675-3500 kronor per månad beroende på vilka/hur många produkter du väljer.

Leeroy är uppbackning av stora investerare som Axel Johnson och Collector Bank och har många etablerade kunder som Holy Greens, Waynes Coffee, Taco Bar och Pizza Hut. De arbetar nära restaurangerna och är delaktiga i att utveckla verksamheten.

Efter ni fått möjlighet att veta mer om tjänsterna och hårdvaran vill vi se till att ni kommer igång så bra som möjligt. Vi hjälper er sätta upp de typer av funktioner ni vill ha i ert system, konfigurera det ni vill och överlag ser till att ni förstår och kan hantera systemet. Att komma igång med Leeroy ska vara så enkelt som möjligt.

Eftersom varje restaurang har unika behov är Leeroy anpassningsbart på många sätt. Bland annat kan systemet modifieras enkelt så att inställningarna och applikationerna är anpassade till just er verksamhet. I gemensamma möten bestämmer vi en väg framåt och om det är speciella funktioner som ni vill utveckla lägger vi upp en plan för det.

Lojalitetsappen låter dig kommunicera direkt med dina kunder – på deras villkor. Du kan skicka notiser, riktade kampanjer och skapa ett belöningsprogram med poäng, allt för att dina kunder ska tycka att det är extra värt att komma tillbaka till din restaurang.

I Leeroy Cloud hittar ni statistik och data på allt som är relevant för att driva och optimera er verksamhet. Där kan du även ställa in KPI: er, öka personalens effektivitet, kontrollera matkostnader, jämför produktionstider mellan restauranger, och mycket mer.

Absolut! Genom kunddatan som samlas tack vare appen kan Leeroy hjälpa er att förstå era kunder bättre.

Som kund hos Leeroy får ni stöd genom hela processen, från att bli kund till att implementera och installera systemet och utbilda personalen. Ni får även en dedikerad Customer Success Manager som hjälper er att bli framgångsrik med Leeroys system.

Ni kommer få tillgång till en supportportal som svarar på alla era frågor genom chatt eller ett direktnummer med svensk support som har öppet varje dag.

Sådana frågor kan enkelt skickas direkt till vår mejl så ser vi till att hjälpa er med alla era frågor.