Förenkla dina dagliga processer med Leeroy Cloud. Det är en central plats för dig att administrera, optimera, hålla koll och anpassa allt med ditt företag – på alla restauranger samtidigt och i realtid.
Boka en demoProdukthantering
Ändra en gång och ändra överallt – om du vill. Med ett användarvänligt gränssnitt kan du använda Leeroy Cloud för att uppdatera produkter, priser, menyer, erbjudanden och mer – och få det aktiverat på alla dina restauranger eller lokalanpassat.
Anpassa layouten för din försäljningsplats – och lägg till eller ta bort menyalternativ i alla dina försäljningskanaler, inklusive appen och onlinebeställningen.
Uppdatera produktpriser i realtid, optimera dina matkostnader med kalkylatorn och håll koll på ditt lager så att du inte helt plötsligt står utan produkter.
Lojalitet och marknadsföring
Kontrollera allt med din app från Leeroy Cloud. Hantera ditt lojalitetsprogram, justera kampanjer och priser och anpassa det till dina aktiviteter i restaurangen.
Designa ditt eget belöningsprogram och anpassa det efter din restaurang. Ange typen av belöningar, hur kunderna tjänar det och när de ska lösa in.
Använd berget med data som du samlar in om vad dina kunder gillar och när de handlar, och använd det för att skapa riktade kampanjer eller segmenterade erbjudanden till dem.
Skapa innehåll om nyheter, erbjudanden eller kanske din matfilosofi för att skapa relation med dina kunder.
Rapportering och analys
Säg hejdå till tiden när du behöver fråga din revisor om dina siffror. Nu kan du övervaka dina transaktioner i realtid, personifiera just de rapporter du behöver – och börja fatta fler beslut som grundar sig i data.
Samla all information på en central plats och använd den för att optimera din verksamhet. Ställ in KPI: er, öka personalens effektivitet, kontrollera matkostnader, jämför produktionstider mellan restauranger – och mycket mer.
Dina förmågor att göra affärsanalyser kommer att slå i taket. Filtrera och sortera datan och anpassa rapporter baserat på vad du vill se så att du kan optimera både dina utgifter och din bemanning.
![]()
Vi har all information om våra restauranger samlade på ett ställe. Vi kan övervaka försäljningen och hantera all administration i realtid. Att vi kan hantera alla restauranger centralt från ett ställe är helt fantastiskt.
![]()
Carl-Henrik Forssbeck, grundare av hamburgerkedjan Bores
Kom igång
Ingenting slår att se själv hur saker och ting fungerar. Fyll i formuläret så tar vi kontakt inom 48 timmar för att boka en demo.
Vi hör av oss till dig snart.