Kom igång!
Fyll i dina uppgifter så hör du från oss direkt i din inkorg.
Back office
All admin, en plats. Med vårt användarvänliga back office-system Leeroy Cloud ser och styr du allt i din verksamhet – i realtid.
Boka en demoProdukthantering
I Leeroy Cloud kan du anpassa alla dina digitala försäljningskanaler; expresskassan, onlinebeställningen och appen. Ändra innehåll, byt bilder och justera dina menyalternativ – enkelt med några klick!
Ändra namn, priser och erbjudanden på menyn för alla dina försäljningskanaler. Optimera dina matkostnader och håll koll på ditt lager så att du inte helt plötsligt står utan produkter.
Lojalitet och marknadsföring
Om du har Leeroys app kan du enkelt administrera samtliga funktioner och tjänster i den via Cloud.
Samla och använd din information för att optimera din verksamhet. Ställ in KPI: er, öka personalens effektivitet, kontrollera matkostnader, jämför produktionstider mellan restauranger – och mycket mer.
Din förmåga att göra affärsanalyser? Elitnivå. Filtrera och sortera datan för att anpassa rapporter baserat på vad du vill se. På detta sätt kan enkelt optimera både dina utgifter och din bemanning.
En central plats för all administration
Uppdatera priser, menyer och erbjudanden
Anpassa din layout på alla dina försäljningsplatser
Administrera alla funktioner i din app
Få kontroll över dina siffror
Ta fram analyser och rapporter
Skapa riktade erbjudanden baserade på kunddata
Nyfiken?
Fyll i dina uppgifter så hör du från oss direkt i din inkorg.
[hubspot type=”form” portal=”8894134″ id=”5cd513b4-d2ab-4aba-a5dd-fae70433f230″]